2018. gada Latvijas riteņbraukšanas sacensību kalendārs šosejā un MTB

Avatar

By Aigi_nr1 25.01.2018 08:52:32

Member · 281 comments

Ir kāda nojausma, kur varētu notikt LR čempionāts šosejā?

Avatar

By LRF 25.01.2018 10:24:58

Member+ · 218 comments
Aigi_nr1 wrote

Ir kāda nojausma, kur varētu notikt LR čempionāts šosejā?

Šobrīd pie tā aktīvi strādājam. Vismaz šobrīd izmaiņas vietas izvēlē attiecībā pret iepriekšējo gadu nav gaidāmas. Līdz ko būs veikti nepieciešamie darbi ar saskaņošanu informēsim plašāk un konkrētāk. Pērn individuālais brauciens notika Baldonē, bet grupas brauciens Talsos.

Avatar

By Noro 26.01.2018 11:51:36

Member · 238 comments
LRF wrote
Noro wrote

Atvainojos, ja esmu palaidis kaut ko garām. Pērn taču amatieru rangā punktus varēja gūt arī tautas distancē. Šogad tikai sporta distancē?

LRF amatieru MTB rangā lielāko sacensību (SEB MTB un Vivus.lv MTB pusmaratona distances arī var saņemt ranga kategoriju, atbilstoši kritērijiem). SEB MTB maratona pusmaratona distance būs kā 3. kategorijas sacensības.

LRF amatieru šosejas rangā, pēc organizatoru ieteikuma, tautas distancēm automātiski piešķirta 4. kategorija, kas nozīmē, ka punktus šeit iegūt nebūs iespējams. Šādas sacensības gan šobrīd ir ļoti maz - Latvijas Riteņbraucēju Vienības brauciens, Valka- Kārķi sacensības, Toyota Rīgas velomaratons (ar noteikumu, ja garajā distancē varēs piedalīties ikviens ranga dalībnieks).

Es vairāk tieši par šoseju. Izņemot no ieskaites tautas klasi (šobrīd tādu braucienu ir trīs, bet potenciāli var vēl pieaug līdz 5-7), zūd taču jēga ranga nosaukumā lietot vārdu "amatieris". Šobrīd tas kļūst par "pusprofesionāļu" rangu. Ko īstam amatierim darīt sporta braucienā? Veikt 100 km solo braucienu, un bez garantijas, ka vispār iekļausies laika limitā? OK, saprotu, ka ambiciozie mēģina apčakarēt sistēmu un tikt pie lielākiem punktiem (lai gan tas nav nekas nosodāms, ja jau ir tādi spēles noteikumi), lai tikai kopvērtējumā tiktu augstāk, un kādam tas var nepatikt. Bet, ieviešot jauno kārtību, īstam amatierim pilnībā zūd jēga licencēties, jo ranga ieskaites punktus viņš var gūt tikai Filter kausā. Esmu pārliecināts, ka sākotnējais uzstādījums, sākot veidot amatieru rangu, galīgi nebija tāds. Rēķināt divus atsevišķus rangus (pusprofesionāļiem un amatieriem) situācijā, kad šī lieta ir pirmsākumos, droši vien nebūtu labākais risinājums, bet uzskatu, ka noteikti ir jāpiešķir punkti arī par tautas klases braucieniem. Manuprāt, pērn bija diezgan objektīvs punktu sadalījums atkarībā no sacensību kategorijas. Nu labi, samaziniet vēl punktus 3. kategorijai, bet vismaz atstājiet tos! Bet varbūt tomēr vajag divus rangus? Tad tam, kurš 1. kategorijas braucienā finišē 15. vietā, nebūs jāpukojas par to, ka 3. kategorijas uzvarētājs saņem tikpat daudz punktu un apdraud viņa 15.-25. vietu kopējā rangā, un būs jēga licencēties arī īstajiem amatieriem, jo varēs cīnīties ar sev līdzīgākiem braucējiem un saņemt punktus visos mačos, kuros piedalīsies. Skatos, ka pērn šosejas rangā ir 237 licencēti braucēji. Cik ir tādu, kuri regulāri startē sporta distancē? Mana prognoze, ka licencēto skaits samazināsies uz apmēram pusi, ja atņems punktus par tautas klasi.

Avatar

By GatisXC 26.01.2018 12:05:42

Member · 193 comments

Amatieru rangs ir izgāšanās. To naudu varēja iztērēt vērtīgāk.

Avatar

By Papuass 26.01.2018 12:18:49

Member+ · 2,976 comments

Nav tādi pusprofesionāļi un amatieri, ir tikai amatieri un tauta. Un ranga tautai šobrīd nav, jautājums, vai vajag?

Avatar

By Eduards 26.01.2018 12:20:24

Member# · 2,686 comments

Startējot tikai 3. kategorijas sacensībās nekādus jēdzīgus punktus iegūt nevar, pat ja tu uzvari. 3. kategorija der tikai pielasīt pa kādam punktiņam klāt, regulāri braucot garajās distancēs. Vēl vairāk, MTB rangā vājāks amatieris var dabūt vairāk punktus 6 stundās finišējot Vivus garo distanci, nekā no sirds kapājot īsajā.

Stiprie amatieru čaļi ir stipri. Nevajag domāt, ka ranga dizainam jābūt tādam, lai varētu iebraukt punktos ar aliņu rokā. Tad tas būs nevis amatieru, bet gan "sēņu" rangs.

Avatar

By nextglory 26.01.2018 12:57:11

Member · 153 comments
Papuass wrote

Nav tādi pusprofesionāļi un amatieri, ir tikai amatieri un tauta. Un ranga tautai šobrīd nav, jautājums, vai vajag?

Manā skatījumā-trāpīgi un precīzi pateikts!
Citādi tas nosaukums ,,Tautas,, īsti neatbilst savam nosaukumam un tam, kādi spēku samēri tur brauc.

Skatoties arī uz Amatieru Gran Fondo- Uci ieskaitē ir garā distance (Gran ) , bet vidējā (Media fondo) ne.


-Look Alike, Ride Alike-

Avatar

By averza 26.01.2018 13:54:53

Member++ · 5,039 comments

Man par rangu un visām nebeidzamajām ar to saistītajām diskusijām nāk atmiņā frāze, kas skan apmēram šādi:
Matemātiķis ir cilvēks, kurš cenšas atrisināt problēmas, kuru nebūtu, ja nebūtu matemātiķu.

Avatar

By FOX 26.01.2018 14:46:56

Member+ · 5,297 comments
averza wrote

Man par rangu un visām nebeidzamajām ar to saistītajām diskusijām nāk atmiņā frāze, kas skan apmēram šādi:
Matemātiķis ir cilvēks, kurš cenšas atrisināt problēmas, kuru nebūtu, ja nebūtu matemātiķu.

Nevis problēmu nebūtu, bet tu par tām vienkārši nenojaustu.


TREK Supercaliber

Avatar

By Dexters 1 26.01.2018 23:08:06

Member · 78 comments

Sveiki visiem!
Man arī kas bilstams par to "rangu".  Vajag,nevajag... Doma jau nav slikta. tik tas viss ir kaut kāds jēls...
tāpēc mans jautājums,un replika lietotājam,"LRF",kāda jēga no tā ranga? big_smile  Ka jau rosinājām,varētu vismaz koridori automātisku nodrošināt atbilstošu,ja nēesi iepriekš startējis,vai finišējis kādā gonkā? Nemaz nerunāsim par kādu citādu taustāmu rezonu no tā brīnuma... wink   
Paldies par atbildi! smile

Avatar

By Noro 26.01.2018 23:34:11

Member · 238 comments
Eduards wrote

Startējot tikai 3. kategorijas sacensībās nekādus jēdzīgus punktus iegūt nevar, pat ja tu uzvari. 3. kategorija der tikai pielasīt pa kādam punktiņam klāt, regulāri braucot garajās distancēs. Vēl vairāk, MTB rangā vājāks amatieris var dabūt vairāk punktus 6 stundās finišējot Vivus garo distanci, nekā no sirds kapājot īsajā.

Stiprie amatieru čaļi ir stipri. Nevajag domāt, ka ranga dizainam jābūt tādam, lai varētu iebraukt punktos ar aliņu rokā. Tad tas būs nevis amatieru, bet gan "sēņu" rangs.

Stāsts ir par to, ka pēc jaunajiem kritērijiem sēnei ar aliņu rokā pat teorētiski nav iespējams iebraukt punktos, jo tautas distancē punktus nepiešķir. Attiecīgi, par tiem 20 eur (vai cik tur maksā licence) viņš labāk nopirks aliņus, nevis licenci.

Tu piekrīti, ka 3. kategorijā nekādus lielos punktus nevar sapelnīt. Bet Filter mačos, kur visi (gan tie, kas parasti brauc sportu, gan tautas klases braucēji) brauc vienā ieskaitē, "pusprofesionāļi" taču mierīgi parādīs savu pārākumu un apsteigs amatierus, gūstot lielākus punktus (hm, ne visiem tas izdosies? Tad jau sanāk, ka viņi ir vājāki par tiem tautas braucējiem, kuri savā kategorijā grupu braucienos pretendē tikai max uz 55 punktiem, kamēr paši startē 150 punktu braucienos, un iemesla neapmierinātībai vispār nevarētu būt). Kur ir problēma? Vai tāda, ka kāds tautas klasi braucošs "alus dzērājs" rangā cīņā par apmēram 30. vietu apsteidz kādu ambīcijām pārpilnu "pusprofesionāli"? Tad kas LRF ir svarīgāks - viens (visbiežāk bez seguma) ambiciozais vai 20 tautas klases braucēji? Tas, uz ko es norādu, ir situācija, ka jaunie noteikumi ir pretrunā ar to, kas tika sludināts amatieru ranga pirmsākumos, un noteikti neveicinās masveidību. Jā, te ir jārunā gan par matemātiku, gan psiholoģiju, lai atrastu optimālu risinājumu. Varbūt mērķis ar jauno sistēmu ir dabūt "pusprofesionāļus" (lūdzu, neuztvert šo terminu burtiski) prom no tautas klases uz sportu? Ideja apsveicama, bet nedomāju, ka šāda pieeja nostrādās.

Avatar

By nextglory 27.01.2018 09:11:02

Member · 153 comments

Te varbūt ir labs piemērs teicienam par sētu un ciemu. Protams patīkamāk ir būt priekšgalā sētā(tautā), nekā starp aizmugurējiem ciemā(sportā).
Kā sapratu, tad piešķirt bezpunktu kategoriju ,,tautām,, nāca no pašu organizatoru puses, nevis no LRF. Var saprast arī orgus. Lielā atšķirība ,,tautā,, starp sākumu un beigu pusi, so tautas braucienu izstiepj mega garumā un kad uz to laiku sanāk nobloķēt piemēram A7 šoseju Ķekavas maratonā, nu tur ļoti daudzi jaukus vārdus nevelta šim pasākumam. ( šis protams ir tikai mans minējums par iemesliem) . Otrs,- pagajušo gad bija labs video salīdzinājums Youtubā, Ķekavā starp Tautu un sportu. Ja atmiņa neviļ, tad pēc 10km starpība bija laikam tikai +/- 1m.40sek. Līdz ar to, Tautas sākumam, nevajaadzētu būt problēmu turēt līdzi sportam. Ja daudzi pārietu, arī šis līmenis sportā kļūtu plašāks. Tieši tas, kas pietrūka Evelo kausā pagājušo gad. Pēc Evelo pirmajiem posmiem dzirdēju daudzus runājam, ka labak brauks VIP apļus, jo tur tā teikt, var atrast arī savām spējam atbilstošu bariņu, ar ko kopā braukt.

Šinī situācijā, varbūt LRF varētu pārskatīt pašu punktu daudzuma sistēmu, kaut vai tikai šosejā, kur punktoto sacensību solas būt pat uz pusi mazāk, nekā MTB.  Varbūt ka var palielināt Augstākās un 1. klases (varbūt arī 2.) iegūstamos punktus un līdz ar to punktoto vietu skaitu. Lai kā te sauc ,,sēnei ar aliņu,, būtu daudz lielākas iespejas un arī motivācija braukt sportu un šo punktu vai pāris nopelnīt, nevis paskaties jau pieteikušos sportā un saprast, ka līdz punktiem tev gonkā būtu, tā pat kā līdz Ķīnai.   
Tas motivācijai tomēr dotu daudz, Par piemēru Filter punktu sistēma- pat esot pēdējā vietā, kopvērtējumam punktus iegūsti.

Last edited by nextglory (27.01.2018 09:18:14)


-Look Alike, Ride Alike-

Avatar

By Slowmo 27.01.2018 11:53:48

Member+ · 1,166 comments

Jā, nebūtu slikti palielināt vietu skaitu "sportā", par kurām tiek piešķirti punkti. Lai tad, ja esi iekļāvies laika limitā, vismaz kāds punktiņš pienāktos. Ātros braucējus tas nekādi negatīvi neietekmētu, jo savākto punktu būtu n-reizes vairāk kā lēnajiem.

Avatar

By Slowmo 27.01.2018 12:27:59

Member+ · 1,166 comments
Noro wrote

Bet, ieviešot jauno kārtību, īstam amatierim pilnībā zūd jēga licencēties, jo ranga ieskaites punktus viņš var gūt tikai Filter kausā.

Sen vairs nav patiesība. Lai Filterā knapi iebrauktu punktos, distance jānobrauc ar vismaz 40km/h. Piemēram, pagājušā gada 3. posmā 1 punkts pienācās braucējam ar vidējo ātrumu 41,6km/h. Reāli gan laikam kaut kas tuvāk 41km/h, jo oficiālajos rezultātos aprēķinātais ātrums nedaudz lielāks visiem tika sarēķināts distances garuma neprecizitātes dēļ. Īstajam amatierim nebūs speciālā TT velo un ar šosejnieku, lai brauktu 40km/h+, jau nedaudz nopietnāk jātrenējas.

Avatar

By lūsis 27.01.2018 16:26:01

Member · 231 comments

Nu a zavalu faktors? Kas notiks, ja visi treniņbiksēm plīvojošie censoņi sanāks uz sporta distanci un normāliem puikām sezonu sabojās? Tos korpulentos kungus wannabe road racerus nevienā acī  negribu garajă redzēt. Nez, varbūt kādam citam līdzīgi liekas..

Avatar

By nextglory 27.01.2018 18:49:26

Member · 153 comments
lūsis wrote

Nu a zavalu faktors? Kas notiks, ja visi treniņbiksēm plīvojošie censoņi sanāks uz sporta distanci un normāliem puikām sezonu sabojās? Tos korpulentos kungus wannabe road racerus nevienā acī  negribu garajă redzēt. Nez, varbūt kādam citam līdzīgi liekas..

Ļoti šaubos,  ka ,,plīvojošo trenniņbikšu censoņi,, skatīsies uz sporta klasi un vai maz vispār viņi zin kas ir licenze, ranga punkti utt. Tie kā brauca tautā, tā gan jau arī brauks smile


-Look Alike, Ride Alike-

Avatar

By Slowmo 28.01.2018 03:38:04

Member+ · 1,166 comments

Korpulentie kungi pat tad, ja kādā mistiskā veidā nonākuši sporta distancē, neatradīsies grupas priekšgalā, lai kādam patraucētu.

Avatar

By LRF 29.01.2018 10:29:57

Member+ · 218 comments
GatisXC wrote

Amatieru rangs ir izgāšanās. To naudu varēja iztērēt vērtīgāk.

Kas tieši ir izgāšanās?
Vai iknedēļas operatīvs rangs ar skaidriem spēles noteikumiem no sākuma līdz beigām ir izgāšanās?
Šogad, uzklausot amatieru ieteikumus, rangs tiek attīstīts tālāk, ieviešot vecuma grupas, piedāvājot licenču lojalitātes sistēmu un saglabājot jau ierastās lietas - operativitāte un skaidri spēles noteikumi no sākuma līdz beigām.

Ja Jums ir konkrēti jautājumi/ neskaidrības/ pamatota kritika, lūdzu to paust šeit vai personīgi ranga atbildīgajam pārstāvim Tomam Marksam uz toms@lrf.lv.

Avatar

By LRF 29.01.2018 10:43:49

Member+ · 218 comments
nextglory wrote

Te varbūt ir labs piemērs teicienam par sētu un ciemu. Protams patīkamāk ir būt priekšgalā sētā(tautā), nekā starp aizmugurējiem ciemā(sportā).
Kā sapratu, tad piešķirt bezpunktu kategoriju ,,tautām,, nāca no pašu organizatoru puses, nevis no LRF. Var saprast arī orgus. Lielā atšķirība ,,tautā,, starp sākumu un beigu pusi, so tautas braucienu izstiepj mega garumā un kad uz to laiku sanāk nobloķēt piemēram A7 šoseju Ķekavas maratonā, nu tur ļoti daudzi jaukus vārdus nevelta šim pasākumam. ( šis protams ir tikai mans minējums par iemesliem) . Otrs,- pagajušo gad bija labs video salīdzinājums Youtubā, Ķekavā starp Tautu un sportu. Ja atmiņa neviļ, tad pēc 10km starpība bija laikam tikai +/- 1m.40sek. Līdz ar to, Tautas sākumam, nevajaadzētu būt problēmu turēt līdzi sportam. Ja daudzi pārietu, arī šis līmenis sportā kļūtu plašāks. Tieši tas, kas pietrūka Evelo kausā pagājušo gad. Pēc Evelo pirmajiem posmiem dzirdēju daudzus runājam, ka labak brauks VIP apļus, jo tur tā teikt, var atrast arī savām spējam atbilstošu bariņu, ar ko kopā braukt.

Šinī situācijā, varbūt LRF varētu pārskatīt pašu punktu daudzuma sistēmu, kaut vai tikai šosejā, kur punktoto sacensību solas būt pat uz pusi mazāk, nekā MTB.  Varbūt ka var palielināt Augstākās un 1. klases (varbūt arī 2.) iegūstamos punktus un līdz ar to punktoto vietu skaitu. Lai kā te sauc ,,sēnei ar aliņu,, būtu daudz lielākas iespejas un arī motivācija braukt sportu un šo punktu vai pāris nopelnīt, nevis paskaties jau pieteikušos sportā un saprast, ka līdz punktiem tev gonkā būtu, tā pat kā līdz Ķīnai.   
Tas motivācijai tomēr dotu daudz, Par piemēru Filter punktu sistēma- pat esot pēdējā vietā, kopvērtējumam punktus iegūsti.

Paldies par konstruktīviem ierosinājumiem. Pēc 1. februāra, kad noslēdzas termiņš kategoriju pieteikšanai bez papildus samaksas, taps skaidrs ar cik sacensībām šosejā varam rēķināties. 2017. gada amatieru komandu pārstāvji ir atsūtījuši ierosinājumus punktu sistēmai. Šeit LRF nedarbojas viena, bet kopā ar amatieriem. Iespēja izteikt savu viedokli bija un ir ikvienam amatieru sportistam. Liels paldies tiem, kuri jau to darījuši un darīs turpmāk. Ņemot vērā ierosinājumus, LRF februāra sākumā izveidos un publicēs 2018 gada punktu skalu kā šosejas, tā MTB amatieru rangā.

Šosejas amatieru rangā īso distanču izņemšana nav LRF vienpersonisks lēmums. Tas pieņemts pēc organizatoru un amatieru komandu aicinājumiem. Šeit ir svarīgi saprast, ka amatieru sistēmas veidošanā LRF prioritāte ir cieša sadarbība ar organizatoriem un licencētajiem amatieru sportistiem. Aizvadītā gada oktobrī jau tika rīkota amatieru komandu pārstāvju sapulce, tā atkārtoti tiks veidota pirms sezonas sākuma - aprīļa sākumā. Ja ir ierosinājumi/ konstruktīvi piedāvājumi, lūdzu tos rakstīt šeit, vai uz elektroniskā pasta adresi toms@lrf.lv. Tiešais neanonīmais dialogs vienmēr būs produktīvāks, tomēr LRF allaž ir gatava atbildēt arī anonīmajā vidē.

Avatar

By LRF 29.01.2018 10:52:42

Member+ · 218 comments
Dexters 1 wrote

Sveiki visiem!
Man arī kas bilstams par to "rangu".  Vajag,nevajag... Doma jau nav slikta. tik tas viss ir kaut kāds jēls...
tāpēc mans jautājums,un replika lietotājam,"LRF",kāda jēga no tā ranga? big_smile  Ka jau rosinājām,varētu vismaz koridori automātisku nodrošināt atbilstošu,ja nēesi iepriekš startējis,vai finišējis kādā gonkā? Nemaz nerunāsim par kādu citādu taustāmu rezonu no tā brīnuma... wink   
Paldies par atbildi! smile

Sveiki!
Paldies par jautājumu un repliku. Tas liekdomāt/ darīt aktīvāk.
Koridoru sistēmas jautājums aktuāls būtu divos lielajos MTB seriālos - SEB MTB un Vivus.lv MTB maratonā. LRF ir uzrunājusi abu seriālu rīkotājus ar lūgumu atbalstīt ranga sistēmu, ieviešot koridoru priekšrocības.
SEB MTB maratonā šī sistēma šobrīd neļauj ieviest iespēju izdalīt licencētos no nelicencētajiem dalībniekiem. Tomēr organizatori ieviesušu koridoru sistēmu, kurā nestartēšana/ izstāšanās kādā no posmiem nenozīmē atkrišanu uz beigām koridoru izteiksmē.

Vivus.lv MTB maratonā koridoru sistēmas veidošana ir ļoti pārdomāta un objektīva. Dalībnieki nezaudē koridori automātiski. Tiek ņemti vērā rezultāti iepriekšējos posmos, kā arī citu lielāko Latvijas un Igaunijas MTB maratona seriālu rezultāti.

Februārī prezentēsim 2018. gada Latvijas amatieru riteņbraukšanas  licenču lojalitātes programmu, kurā tiks iekļauti papildus reāli izmērāmi bonusi kādēļ pirkt licenci. Kvalitatīvs amatieru rangs būs viens no šīs sistēmas produktiem. Tāpat arī bezmaksas dalība Latvijas amatieru čempionātos šosejā un MTB. Ar pārējiem partneriem iepazīstināsim drīzumā.

Avatar

By LRF 29.01.2018 10:54:54

Member+ · 218 comments
Slowmo wrote

Jā, nebūtu slikti palielināt vietu skaitu "sportā", par kurām tiek piešķirti punkti. Lai tad, ja esi iekļāvies laika limitā, vismaz kāds punktiņš pienāktos. Ātros braucējus tas nekādi negatīvi neietekmētu, jo savākto punktu būtu n-reizes vairāk kā lēnajiem.

Paldies par ierosinājumiem. Punktu skala pavisam noteikti būs atšķirīgāka no pērnā gada. Šosejas rangā - grupas braucienā no individuālā punktu skala atšķirsies.

Avatar

By nextglory 29.01.2018 10:55:42

Member · 153 comments
LRF wrote
GatisXC wrote

Amatieru rangs ir izgāšanās. To naudu varēja iztērēt vērtīgāk.

Kas tieši ir izgāšanās?
Vai iknedēļas operatīvs rangs ar skaidriem spēles noteikumiem no sākuma līdz beigām ir izgāšanās?
Šogad, uzklausot amatieru ieteikumus, rangs tiek attīstīts tālāk, ieviešot vecuma grupas, piedāvājot licenču lojalitātes sistēmu un saglabājot jau ierastās lietas - operativitāte un skaidri spēles noteikumi no sākuma līdz beigām.

Ja Jums ir konkrēti jautājumi/ neskaidrības/ pamatota kritika, lūdzu to paust šeit vai personīgi ranga atbildīgajam pārstāvim Tomam Marksam uz toms@lrf.lv.


Domāju, ka pilnīgi noteikti nav izgāšanās.Kaut kas tāds man pietrūka līdz šim-paliekošāka rezultāta pēc nobraukta mača. smile (punkti, kopvērtējums)

Doma par tautas pievienošanu 4. klasei man šķiet laba. Tik vatbūt ir iespējams palielināt punktotās vietas pirmajām klasēm? Pagājušo gad tieši šā iemesla dēļ kur varēju braucu nevis sportu, bet tautu, jo sapratu, ka tautā iegūtu vairāk punktu, nekā sportā, kur varu palikt pat bez.


-Look Alike, Ride Alike-

Avatar

By nextglory 29.01.2018 10:57:17

Member · 153 comments
LRF wrote
Slowmo wrote

Jā, nebūtu slikti palielināt vietu skaitu "sportā", par kurām tiek piešķirti punkti. Lai tad, ja esi iekļāvies laika limitā, vismaz kāds punktiņš pienāktos. Ātros braucējus tas nekādi negatīvi neietekmētu, jo savākto punktu būtu n-reizes vairāk kā lēnajiem.

Paldies par ierosinājumiem. Punktu skala pavisam noteikti būs atšķirīgāka no pērnā gada. Šosejas rangā - grupas braucienā no individuālā punktu skala atšķirsies.


Tas iepriecina smile
Paldies smile


-Look Alike, Ride Alike-

Avatar

By toms79 29.01.2018 12:01:45

Member · 465 comments
GatisXC wrote

Amatieru rangs ir izgāšanās. To naudu varēja iztērēt vērtīgāk.

Par šosejas rangu, gan nepiekritīšu - no LRF puses labs dabs ieguldīts, ranga dalībnieku gana daudz un var sevi un savu sniegumu salīdzināt ar citiem diezgan labi. Arī operativitāte un kļūdu novēršana ļoti labā līmenī.

Mans ieteikums par rangiem būtu lai izmaiņas ir ar pēctecību, lai katra nākošā gada rangu var salīdzināt.


Avatar

By nextglory 29.01.2018 13:42:38

Member · 153 comments
toms79 wrote
GatisXC wrote

Amatieru rangs ir izgāšanās. To naudu varēja iztērēt vērtīgāk.

Par šosejas rangu, gan nepiekritīšu - no LRF puses labs dabs ieguldīts, ranga dalībnieku gana daudz un var sevi un savu sniegumu salīdzināt ar citiem diezgan labi. Arī operativitāte un kļūdu novēršana ļoti labā līmenī.

Mans ieteikums par rangiem būtu lai izmaiņas ir ar pēctecību, lai katra nākošā gada rangu var salīdzināt.


Būtu mači arī ziemā, tad varētu taisīt, līdzīgi, kā tenisā..... big_smile


-Look Alike, Ride Alike-

Avatar

By nextglory 29.01.2018 14:14:23

Member · 153 comments
LRF wrote
Dexters 1 wrote

Sveiki visiem!
Man arī kas bilstams par to "rangu".  Vajag,nevajag... Doma jau nav slikta. tik tas viss ir kaut kāds jēls...
tāpēc mans jautājums,un replika lietotājam,"LRF",kāda jēga no tā ranga? big_smile  Ka jau rosinājām,varētu vismaz koridori automātisku nodrošināt atbilstošu,ja nēesi iepriekš startējis,vai finišējis kādā gonkā? Nemaz nerunāsim par kādu citādu taustāmu rezonu no tā brīnuma... wink   
Paldies par atbildi! smile

Sveiki!
Paldies par jautājumu un repliku. Tas liekdomāt/ darīt aktīvāk.
Koridoru sistēmas jautājums aktuāls būtu divos lielajos MTB seriālos - SEB MTB un Vivus.lv MTB maratonā. LRF ir uzrunājusi abu seriālu rīkotājus ar lūgumu atbalstīt ranga sistēmu, ieviešot koridoru priekšrocības.
SEB MTB maratonā šī sistēma šobrīd neļauj ieviest iespēju izdalīt licencētos no nelicencētajiem dalībniekiem. Tomēr organizatori ieviesušu koridoru sistēmu, kurā nestartēšana/ izstāšanās kādā no posmiem nenozīmē atkrišanu uz beigām koridoru izteiksmē.

Vivus.lv MTB maratonā koridoru sistēmas veidošana ir ļoti pārdomāta un objektīva. Dalībnieki nezaudē koridori automātiski. Tiek ņemti vērā rezultāti iepriekšējos posmos, kā arī citu lielāko Latvijas un Igaunijas MTB maratona seriālu rezultāti.

Februārī prezentēsim 2018. gada Latvijas amatieru riteņbraukšanas  licenču lojalitātes programmu, kurā tiks iekļauti papildus reāli izmērāmi bonusi kādēļ pirkt licenci. Kvalitatīvs amatieru rangs būs viens no šīs sistēmas produktiem. Tāpat arī bezmaksas dalība Latvijas amatieru čempionātos šosejā un MTB. Ar pārējiem partneriem iepazīstināsim drīzumā.

Saprotu, ka tas maz atkarīgs no federācijas, bet šosejā ļoti pietrūkst ,,punktots,, seriāls, kādi MTB ir pat vairāki. Bija evelo, kurš kā noprotu vairs nebūs.
Var būt ka Federācija var kaut kādā veidā , piepalīdzēt tāda tapšanā...?
Alfabaltic vismaz iepriekš organizēja trīs lielos maratonus, kurus viņi ksut paši labi varētu ,,saslēgt,, kopā....
Varbūt kā neiespējamā misija, bet lielie organizatori, kā IJSA, KTAgency un Alfabaltic varētu pamēģināt sadarboties šādā jomā....


-Look Alike, Ride Alike-