Liekam jaunu MTB no ķīnas karbona detaļām.

Avatar

By Kalvis99 22.11.2016 07:58:48

Member · 1,831 comments

http://www.xc.lv/f/thread.php?id=62753


Spārīte->Panther->Rock Machine->Giant->Cannondale F-Si Carbon->Scalpel?

Avatar

By kašķis 23.11.2016 09:52:27

Member · 1,210 comments

Paldies par piedāvājumiem, galvenā problēma ir tāda ka visi ir 18” rāmji. Braucējs, lai arī augošs, šobrīd ir knapi 160cm augumā. Derētu drusku mazāku to rāmi, bet to jau iepriekš esmu saprati ka izmērā zem 18” piedāvājums strauji krīt.

Avatar

By vitamiins_xc 23.11.2016 10:17:03

Member+ · 2,832 comments

zero offset stute un īss iznesums solves your problem.
starp izmēriem ir aptuveni 2.5..3cm starpība. Nedaudz pamainīsies `reach` parametrs, kas nozīmē, ka uzsēdes rokām/mugurai/ķermenim būs ~ 2 grādu leņķa starpība no ideālās uzsēdes. Kas priekš mtb mazajiem izbraukumiem ir sīkums

Last edited by vitamiins_xc (23.11.2016 10:26:58)


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By DZ 23.11.2016 12:43:02

Member · 3,501 comments
kašķis wrote

Paldies par piedāvājumiem, galvenā problēma ir tāda ka visi ir 18” rāmji. Braucējs, lai arī augošs, šobrīd ir knapi 160cm augumā. Derētu drusku mazāku to rāmi, bet to jau iepriekš esmu saprati ka izmērā zem 18” piedāvājums strauji krīt.

Tad pavisam noteikti 29' nevajag.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By raiter 23.11.2016 16:56:08

Member+ · 3,346 comments
vitamiins_xc wrote

zero offset stute un īss iznesums solves your problem.
starp izmēriem ir aptuveni 2.5..3cm starpība. Nedaudz pamainīsies `reach` parametrs, kas nozīmē, ka uzsēdes rokām/mugurai/ķermenim būs ~ 2 grādu leņķa starpība no ideālās uzsēdes. Kas priekš mtb mazajiem izbraukumiem ir sīkums

Vot tiem 2.5-3cm bieži vien ir ļoti liela nozīme, un eksperimenti ar iznesumiem neglābj gara rāmja problēmu, vadāmību, slodzi uz muguru.  Jā, mazāku staprību ap 1 -2 cm var nejus.


Avatar

By wattanens 23.11.2016 17:33:49

Member · 793 comments
DZ wrote
kašķis wrote

Paldies par piedāvājumiem, galvenā problēma ir tāda ka visi ir 18” rāmji. Braucējs, lai arī augošs, šobrīd ir knapi 160cm augumā. Derētu drusku mazāku to rāmi, bet to jau iepriekš esmu saprati ka izmērā zem 18” piedāvājums strauji krīt.

Tad pavisam noteikti 29' nevajag.

Argumentus studijā!


3/4

Avatar

By IAeroI 23.11.2016 18:04:10

Member · 427 comments
wattanens wrote
DZ wrote
kašķis wrote

Paldies par piedāvājumiem, galvenā problēma ir tāda ka visi ir 18” rāmji. Braucējs, lai arī augošs, šobrīd ir knapi 160cm augumā. Derētu drusku mazāku to rāmi, bet to jau iepriekš esmu saprati ka izmērā zem 18” piedāvājums strauji krīt.

Tad pavisam noteikti 29' nevajag.

Argumentus studijā!

IMHO Braucēja augums, pēc dažu vietējo speciālistu informācijas, 29' priekš 160cm nebūs ta labāka izvēle.

Avatar

By ginca23 23.11.2016 18:53:44

Member+ · 3,154 comments

Pats arī esmu dzirdējis, ka sākot no 168cm var ņemt 29er


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By kašķis 23.11.2016 19:21:59

Member · 1,210 comments
DZ wrote
kašķis wrote

Paldies par piedāvājumiem, galvenā problēma ir tāda ka visi ir 18” rāmji. Braucējs, lai arī augošs, šobrīd ir knapi 160cm augumā. Derētu drusku mazāku to rāmi, bet to jau iepriekš esmu saprati ka izmērā zem 18” piedāvājums strauji krīt.

Tad pavisam noteikti 29' nevajag.

Kam tad tiek ražoti tie 15,16,17” 29er? Papētot ražotāju jaunās kolekcijas, braucamos ar 26” ratiem ir samērā grūti atrast (nu labi, vēl ir 27,5). Var jau būt ka tas spiediens uz 29er ir tīrs mārketings, bet sanāk ka maza auguma braucēji tiek diskriminēti, jo viņiem vairs neražo piemērotus braucamos?

Avatar

By ginca23 23.11.2016 19:50:07

Member+ · 3,154 comments

mazāka auguma braucējiem 27.5" Nav aizliegts izmantot 29er, bet ērtāk noteikti būs 27.5"


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By kašķis 23.11.2016 19:51:38

Member · 1,210 comments

Tepat forumā pie cita topika bija iemests šis links
http://www.islabikes.co.uk/info-hub/whe … HZ,16HNH,1
te gan runa ir par bērnu braucamajiem, bet kāpēc lai tas neattiektos arī salīdzinot 26 ar 29? Ja trīs punkti (beņķis, pedāļi, stūre) abiem ir vienādā izvietojumā, tad kāpēc braucot ar lielākiem ratiem būt kādas vadāmības (vai citas) problēmas.
Nu var būt pašiem mazākajiem riteņu bāze būtu garāka, lai pagriezienos priekšējais rats pret kurpju purngaliem nestrīķējās.

Avatar

By Huligāns 23.11.2016 20:50:41

Member · 963 comments

Kamēr 1.60 cilvēku neuzsēdināsi uz dažādiem 26", 27.5" vai 29" velo, rezultātu nedabūsi ne šeit, ne internetā. It īspaši forumā, kur katram ir savs teikums un sava pieredze.
Tā pat man bija ar rāmja izmēru meklēšanu, 26" es varēju uzsesties uz L vai XL un jutos labi. 27.5 neesmu mējģinājis - izlaidu un uzsēdos uz 29" uzsēdes un rāmju izmēri bija dažādi, izvēlējos starp 17 un 19 izmēriem 18 to pašu ķīnieti, bet ilgāk braukājot tomēr sapratu, ka vajag mazāku. Kaut tie, kas bija augumā garāki, rokas un kājas garakas - rāmis bija ideāls.

Visvienkāršākā izvēle aiziet uz veikalu un izmējģināt visu veidu velo no 26" līdz 29" un pats svarīgākais ir rāmja izmērs.
Tos iznesuma un stutes regulēšanu neko labu nedos it īpaši jaunietim.


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By Huligāns 24.02.2017 20:28:37

Member · 963 comments

Turpinam tēmu par likšanu ?


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By Ansis 25.02.2017 09:28:19

Member++ · 3,681 comments
Huligāns wrote

Visvienkāršākā izvēle aiziet uz veikalu un izmējģināt visu veidu velo no 26" līdz 29" un pats svarīgākais ir rāmja izmērs.

Izmēģināt veikalā - pa nepilnus 10 m garu slidenu grīdu, kur galos nevar apgriezties...
Kad Latvijā bija 29" bums, vairāki vecāki savus pusaudžus un jauniešus uzlika uz 29". Brauca arī Baložu gonkās. Tad lūk, ja šis jautājums interesē paīstam, vajag iet cauri Baložu gonku fotogrāfijām, konstatēt, kurš braucējs kad ir uzlikts uz 29", un izpētīt, kā tas ietekmējis rezultātu. Protams, ierobežota apskatāmo braucēju un gonku dēļ aina nebūs pilnīga, bet ieskicēties tai vajadzētu gan.

Avatar

By kandrejevs 25.02.2017 10:40:50

Member+ · 765 comments
Ansis wrote

Izmēģināt veikalā - pa nepilnus 10 m garu slidenu grīdu, kur galos nevar apgriezties...

parasti jau ļauj izbraukt ārā, protams ja nav kupenas vai dubļi


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By rpriede 25.02.2017 11:21:36

Member · 95 comments

fanā, xsportā un mysport.lv ļauj izbraukt pa ielu, pagalmu. personiskā pieredze

Avatar

By ginca23 25.02.2017 15:38:25

Member+ · 3,154 comments

Arī Duntes ielas veloatlaidēs tiek atļauts izbraukt pa āru. (trotuāru)


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By KaTeMs 27.02.2017 09:21:00

Member · 92 comments

Veloprofs un Winsports arī neliedza izvizināties un notestēt uz ielas wink


KTM Myroon 29 Elite

Avatar

By Huligāns 24.03.2017 18:01:44

Member · 963 comments

Nelielas izmaiņas, zinu slikti un dārgi

original.jpg
original.jpg


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By martinsb 24.03.2017 18:12:58

Member+ · 964 comments

Vizuāli smuks tas melnums izskatās,man patīk! Sacensībās ar piedalīsies vai tik priekš vizināšanās nopirki?

Last edited by martinsb (24.03.2017 18:13:23)

Avatar

By jaja 25.03.2017 11:26:33

New Member · 1,271 comments

Smuki izskatās, man patīk.    Vietām derētu kas sarkans big_smile


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By Ansis 25.03.2017 12:21:14

Member++ · 3,681 comments
Huligāns wrote

Nelielas izmaiņas, zinu slikti un dārgi

Ja Tu esi domājošs un enerģisks, Tev ir lielas iespējas darboties tā, lai maz kurš teiktu, ka slikti un dārgi.
1. Tauta forumā piesienas pie tā, ka gala rezultātā tavs ķīnietis iznāk tikai mazliet lētāks par īstu zīmolu. Vajag padomāt, vai ir vērts ķīnietim likt virsū 1500+ eur aprīkojumu, kas tiecas vienādot cenu.
2. Tauta diskutē, vai ķīnietis ir krietni sliktāks par zīmola rāmi arī ierindas braucējam. Tev forumā ir radušies domubiedri, un kādam no tiem noteikti ir apm. tava izmēra zīmola rāmis. Atrod kādu labu testa aplīti, iemācies to veikli izbraukt un uzaicini attiecīgo domubiedru ciemos. Pabrauciet aplīšus uz ātrumu, pierakstiet visu līdz pēdējam: apļa laikus, max ātrumu taisnē u.tml.
Un tad Tu varēsi nākt studijā ar skaitļiem, kāda ierindas braucējam ir starpība, un Tavai darbībai uzreiz būs cits svars: puisis gan skrūvē, gan veic testus!
Tiem, kuri vienmēr saka, ka neviens mēģinājums nav ideāls, un tāpēc tam nav jēgas, es kā profesionāls fiziķis atbildu: jau no Galileja laikiem ir zināms, ka jebkāds dokumentēts eksperiments ir daudz kas vairāk par filozofēšanu. Turklāt šis nebūt nebūs neprecīzākais.

Avatar

By jaja 25.03.2017 13:20:49

New Member · 1,271 comments

Pēdējo reizi kad biju iegājis ZZK (Jūrmalas š.) Un pavēroju MTB brendus. Tad cena uz  1x11 29er sākās ar 3600EU
To es attiecinu uz  velo ar svaru ~9KG
Un te rodas mans jautājums tiem, kas " ka gala rezultātā tavs ķīnietis iznāk tikai mazliet lētāks par īstu zīmolu"
Tātad ar kādiem brendiem salīdziniet? Sākumlīmeņa brendiem ar kompromisa mehāniku! Vai brendiem kur ir pilvērtīga grupa virsū vismaz XT visiem mezgliem.


PS
Tests kas veikts 20x, jau var sniegt diezgan drošus rezultātus.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By NilsS 25.03.2017 14:13:55

Member · 775 comments
Ansis wrote
Huligāns wrote

Nelielas izmaiņas, zinu slikti un dārgi

Ja Tu esi domājošs un enerģisks, Tev ir lielas iespējas darboties tā, lai maz kurš teiktu, ka slikti un dārgi.
1. Tauta forumā piesienas pie tā, ka gala rezultātā tavs ķīnietis iznāk tikai mazliet lētāks par īstu zīmolu. Vajag padomāt, vai ir vērts ķīnietim likt virsū 1500+ eur aprīkojumu, kas tiecas vienādot cenu.
2. Tauta diskutē, vai ķīnietis ir krietni sliktāks par zīmola rāmi arī ierindas braucējam. Tev forumā ir radušies domubiedri, un kādam no tiem noteikti ir apm. tava izmēra zīmola rāmis. Atrod kādu labu testa aplīti, iemācies to veikli izbraukt un uzaicini attiecīgo domubiedru ciemos. Pabrauciet aplīšus uz ātrumu, pierakstiet visu līdz pēdējam: apļa laikus, max ātrumu taisnē u.tml.
Un tad Tu varēsi nākt studijā ar skaitļiem, kāda ierindas braucējam ir starpība, un Tavai darbībai uzreiz būs cits svars: puisis gan skrūvē, gan veic testus!
Tiem, kuri vienmēr saka, ka neviens mēģinājums nav ideāls, un tāpēc tam nav jēgas, es kā profesionāls fiziķis atbildu: jau no Galileja laikiem ir zināms, ka jebkāds dokumentēts eksperiments ir daudz kas vairāk par filozofēšanu. Turklāt šis nebūt nebūs neprecīzākais.

Lielisks ieteikums,ideāli būtu savākt vismaz 3 brendu līdzīgas kategorijas ričuku un tad pāris h uz maiņām apļot! Piesakos visu dokumentēt un par velti

Avatar

By kandrejevs 25.03.2017 16:53:21

Member+ · 765 comments
jaja wrote

Pēdējo reizi kad biju iegājis ZZK (Jūrmalas š.) Un pavēroju MTB brendus. Tad cena uz  1x11 29er sākās ar 3600EU
To es attiecinu uz  velo ar svaru ~9KG
Un te rodas mans jautājums tiem, kas " ka gala rezultātā tavs ķīnietis iznāk tikai mazliet lētāks par īstu zīmolu"
Tātad ar kādiem brendiem salīdziniet? Sākumlīmeņa brendiem ar kompromisa mehāniku! Vai brendiem kur ir pilvērtīga grupa virsū vismaz XT visiem mezgliem.


PS
Tests kas veikts 20x, jau var sniegt diezgan drošus rezultātus.

te salīdzina ar pagājušās sezonas modeļiem ar 30-40% atlaidēm, kas principā nav nepareizi, jo pie mums ir tāda pirktspēja, ka velo pērk vai nu ar priekšpasūtīšanu vai iepriekšējās sezonas modeli.

es ar biju sadomājies salikt šosejnieku uz ķīnas aero rāmja ar 105 grupu, pēc exeļa sanāca 1600 eur bez ratiem, galā nopirku 2016. gada KTM veloprofā ar elektrisko ultegra grupu līdzīgā cenā.


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By jaja 25.03.2017 23:26:56

New Member · 1,271 comments

Laikam jau no visām daļām lielākā ekonomija sanāk uz ratiem. Rāmji brendiem izskatās vairs nav tik dārgi. Kaut arī ja tos tirgo atsevišķi tad prasa parasti ~1k. Par ratiem gan grib dikti dārgi.  Pērkot ar atlaidēm iespējams var 40% lētāk dabūt. Bet parasti ir švaka izvēle šajos momentos.


Te kaut kas būs, kaut kad.