Karbona detaļu remonts un izgatavošana.

Avatar

By Vaskis 04.06.2012 19:45:53

Member · 2,612 comments

Kādos ciparos svārstās bojājumu remonts no kā atkarīgs sadārdzinājums?

Avatar

By LOOK 04.06.2012 21:51:04

Member# · 2,702 comments
Atis wrote

Alumīniju un skandiju arī remontē?

Tikai karbona/aramīda/vektrāna kompozītmateriālus.
Alu un skandiju remontē ogrē.

Vaskis wrote

Kādos ciparos svārstās bojājumu remonts no kā atkarīgs sadārdzinājums?

Domāju ka izmaksu diapazons neko neliecina, jo katrs darbs ir tāmējams individuāli.
Bojājuma apmērus ne reti var noteikt tikai pēc rāmja attīrīšanas no lakas/krāsas vai nopietnākos gadījumos pēc trepanācijas.
Sadārdzinājums noteikti ir tad ja cietusi rāmja ģeometrija.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By LOOK 17.09.2013 09:40:44

Member# · 2,702 comments

Turpinam iesākto tēmu:

BUWDU51CUAAvy5V.jpg:large

p.s. iepriekš bildes bija uz privāta servera, tagad tas ir down, ja kas interesē varu izlikt kopijas.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Corratec 17.09.2013 11:32:33

Member · 911 comments

Kā nu bez Prolong baloniņa stūrī smile
p.s. un tad jau arī manu Bianchi dakšu arī varētu dabūt apakaļā ar visiem uzrakstiem ? Ja jau rāmi var pa kompeti uztaisīt smile ?

Last edited by Corratec (17.09.2013 11:34:30)

Avatar

By vitamiins_xc 17.09.2013 11:58:43

Member+ · 2,832 comments

vizuāli, bet cik droši tur viss turās?


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By cenubit 17.09.2013 12:08:51

Member · 613 comments

Un kā tad ar nosacījumu, kad karbonu cepj vakuma krāsnī. Maz ticams ka remontā tiek izmantota šī pati tehnika. Attiecīgi izturība vairs nekad nebūs kā jaunai komponentei. Tātad plīsums tiek lāpīts ar smagāku/stiprāku materiālu un tas atkal noved pie svara palielināšanas.

PS. Dakšu remontēt lai ar to brauktu domāju ir neprāts, ja zobi dārgi.


Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;

Avatar

By Eduards 17.09.2013 12:49:45

Member# · 2,686 comments

Braukt ar mazliet smagāku, vai arī izmest rāmi un $$$ atkritumos nav pārāk grūta izvēle. Jeb tomēr ir?

Avatar

By eBiker 17.09.2013 13:44:51

Member · 934 comments

Jaatzist, ka uzraksti, neredzot tuvak, izskatas izcili atjaunoti! Kkgan LOOKša darbs ir personigi parbaudits un atzits par loti labu esam


Radisson Blu Cycling Team

Avatar

By LOOK 17.09.2013 14:24:34

Member# · 2,702 comments

Lasu un nebeidzu brīnīties, no kurienes tādas pārliecinošas gudrības.
Nekad neveicu remontu tikai vizuāli, pat ja klients to vēlētos.
Visi remonti tiek veikti primāri lai varētu turpināt lietot sacensību režīmā.
Vizuālās lietas ir sekundāras un tiek veiktas tikai ja klients to vēlas (runa ir par krāsojumu un uzrakstiem).
Karbonu necep vakuma krāsnī, bet gan autoklāvā (atkarībā no metodes var būt gan pozitīvs, gan negatīvs spiediens formā, ne pašā krāsnī).
Vakumēšana ir oldschool, tagad pārsvarā izmanto spiedienu, tādejādi panākot blīvāku šķiedru izkārtojumu.
Neviens rūpnieciski ražotais rāmis nav izgatavots vienā piegājienā, tas tiek salīmēts no vairākām iepriekš sagatavotām detaļām.
Pēc salīmēšanas temperatūras režīmi nepārsniedz 50C. Es remontprocesā izmantoju infrasarkano staru lampu (tā silda sveķus dziļi, savukārt praktiski nesilda nocietējušo daļu).
Līmēšanas procesā tiek izmantoti speciāli eposveķi ar karbona pulveri sastāvā. Tieši šie sveķi ir klupšanas akmens daudziem ķīnas pagrīdes ražotājiem.
Smieklīgi ir runāt par svara palielināšanos pēc remonta, parasti tas iekļaujās 30-40 gramos (ja jāizgatavo spec. serde tad var būt 60-70 grami).
Visiem remontdarbiem dodu garantiju!

p.s. Ja rodas jautājumi, droši rakstiet, taču nebūtu vēlams izpaust kaut kādus pa ausu galam saklausītus pastāstus.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By cenubit 17.09.2013 20:47:21

Member · 613 comments

Jebkurā gadījumā ir labi, ka ir kāds kas ar to nodarbojās. Un nepieciešamības gadījumā ir kur griezties.


Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;

Avatar

By chipo 18.09.2013 08:36:47

Member · 261 comments
saint wrote
LOOK wrote

Turpinam iesākto tēmu:

https://pbs.twimg.com/media/BUWDU51CUAAvy5V.jpg:large

p.s. iepriekš bildes bija uz privāta servera, tagad tas ir down, ja kas interesē varu izlikt kopijas.

un cik tad tāds prieks izmaksā???? pasūtītājam???


kādreiz tiek konkrētā tēma izlasīta un tikai tad sākts spriedelēt?
paskaties mazliet cītīgāk un LOOK jau atbildējis uz šādu jautājumu!

Avatar

By cenubit 23.09.2013 10:52:58

Member · 613 comments

Vai ir iespējams mainīt karbona detaļas formu? Runa ir par sēdekli? Vai ir pieļaujams to sakarsēt un pamainīt formu ar pašsaveidotu formu?


Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;

Avatar

By LOOK 23.09.2013 11:04:28

Member# · 2,702 comments

Kompozītu uzsildot var to deformēt, taču izdarīt to kvalitatīvi ir tuvu neiespējami.
Tam ir vairāki iemesli. Ļoti grūti ir vienmērīgi uzsildīt deformējamo vietu nepārkarsējot.
Tāpat rīcības laiks ir stipri ierobežots ~30 sek. kurās ir jāveic visas manipulācijas.
Atkārtoti kompozītu karsēt nav ieteicams, jo sveķi atdziestot kristalizējas un paliek trausli.
Iesaku labāk meklēt citus variantus.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By LOOK 18.10.2013 15:33:27

Member# · 2,702 comments

Interesentiem kuri vēlas sekot karbona velo remontiem ir izveidots Race Composite profils.
https://www.facebook.com/racecomposite

p.s. ar šī profila palīdzību variet sekot visādām kompozītu aktivitātēm, ne tikai velo.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By LOOK 21.03.2017 13:58:39

Member# · 2,702 comments

kāpēc par to būtu jāšaubās???


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Fiikjerists 15.08.2017 09:23:30

Member · 15 comments

Svētdienas vakarā Youtube piedāvāja noskatīties video ar Raoul Luescher par karbona ratiem(precīzāk par to kā no ilgstošas bremzēšanas viņi izjūk), tālāk par rāmjiem, par defektiem un risinājumiem.
Pirmdienas vakarā, mazgājot velo, secināju ka Youtube, svētdienas vakarā, zināja vairāk par mani.

Kad būtu piemērotākais laiks, kad darbu mazāk un nekristu nevienam uz nerviem, jo darba ^&*c cik daudz, un mierīgi varētu "aizlāpīt" caurumu aizmugurējajā dakšā ?


Naaah! doesn't matter

Avatar

By 321 15.08.2017 09:36:48

Member · 6,352 comments

Kāpēc tie rāmji plīst?

Avatar

By Aģents Ilze 15.08.2017 15:04:48

restricted · 765 comments
321 wrote

Kāpēc tie rāmji plīst?

Precīzāk - "kāpēc tie kartona rāmji plīst"

Avatar

By Fiikjerists 16.08.2017 06:29:38

Member · 15 comments

Kompozīts tie galā ar slodzēm kas nāk no ceļa, virzienā no riepas uz augšu. Bet ja kāds nelietis izdomā ar kādu instrumentu no sāna pārbaudīt - "cik tad tas ogleklis ir izturīgs", vai "veiksmīgs" kritiens un sāc jau meklēt kāda kompozītmateriālu līmētāju kontaktus.


Naaah! doesn't matter