Karbona detaļu remonts un izgatavošana.
Kādos ciparos svārstās bojājumu remonts no kā atkarīgs sadārdzinājums?
By LOOK 04.06.2012 21:51:04
Member# · 2,702 commentsAlumīniju un skandiju arī remontē?
Tikai karbona/aramīda/vektrāna kompozītmateriālus.
Alu un skandiju remontē ogrē.
Kādos ciparos svārstās bojājumu remonts no kā atkarīgs sadārdzinājums?
Domāju ka izmaksu diapazons neko neliecina, jo katrs darbs ir tāmējams individuāli.
Bojājuma apmērus ne reti var noteikt tikai pēc rāmja attīrīšanas no lakas/krāsas vai nopietnākos gadījumos pēc trepanācijas.
Sadārdzinājums noteikti ir tad ja cietusi rāmja ģeometrija.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By LOOK 17.09.2013 09:40:44
Member# · 2,702 commentsTurpinam iesākto tēmu:
p.s. iepriekš bildes bija uz privāta servera, tagad tas ir down, ja kas interesē varu izlikt kopijas.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Corratec 17.09.2013 11:32:33
Member · 911 commentsKā nu bez Prolong baloniņa stūrī
p.s. un tad jau arī manu Bianchi dakšu arī varētu dabūt apakaļā ar visiem uzrakstiem ? Ja jau rāmi var pa kompeti uztaisīt ?
Last edited by Corratec (17.09.2013 11:34:30)
By vitamiins_xc 17.09.2013 11:58:43
Member+ · 2,832 commentsvizuāli, bet cik droši tur viss turās?
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By cenubit 17.09.2013 12:08:51
Member · 613 commentsUn kā tad ar nosacījumu, kad karbonu cepj vakuma krāsnī. Maz ticams ka remontā tiek izmantota šī pati tehnika. Attiecīgi izturība vairs nekad nebūs kā jaunai komponentei. Tātad plīsums tiek lāpīts ar smagāku/stiprāku materiālu un tas atkal noved pie svara palielināšanas.
PS. Dakšu remontēt lai ar to brauktu domāju ir neprāts, ja zobi dārgi.
Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;
By Eduards 17.09.2013 12:49:45
Member# · 2,686 commentsBraukt ar mazliet smagāku, vai arī izmest rāmi un $$$ atkritumos nav pārāk grūta izvēle. Jeb tomēr ir?
By eBiker 17.09.2013 13:44:51
Member · 934 commentsJaatzist, ka uzraksti, neredzot tuvak, izskatas izcili atjaunoti! Kkgan LOOKša darbs ir personigi parbaudits un atzits par loti labu esam
Radisson Blu Cycling Team
By LOOK 17.09.2013 14:24:34
Member# · 2,702 commentsLasu un nebeidzu brīnīties, no kurienes tādas pārliecinošas gudrības.
Nekad neveicu remontu tikai vizuāli, pat ja klients to vēlētos.
Visi remonti tiek veikti primāri lai varētu turpināt lietot sacensību režīmā.
Vizuālās lietas ir sekundāras un tiek veiktas tikai ja klients to vēlas (runa ir par krāsojumu un uzrakstiem).
Karbonu necep vakuma krāsnī, bet gan autoklāvā (atkarībā no metodes var būt gan pozitīvs, gan negatīvs spiediens formā, ne pašā krāsnī).
Vakumēšana ir oldschool, tagad pārsvarā izmanto spiedienu, tādejādi panākot blīvāku šķiedru izkārtojumu.
Neviens rūpnieciski ražotais rāmis nav izgatavots vienā piegājienā, tas tiek salīmēts no vairākām iepriekš sagatavotām detaļām.
Pēc salīmēšanas temperatūras režīmi nepārsniedz 50C. Es remontprocesā izmantoju infrasarkano staru lampu (tā silda sveķus dziļi, savukārt praktiski nesilda nocietējušo daļu).
Līmēšanas procesā tiek izmantoti speciāli eposveķi ar karbona pulveri sastāvā. Tieši šie sveķi ir klupšanas akmens daudziem ķīnas pagrīdes ražotājiem.
Smieklīgi ir runāt par svara palielināšanos pēc remonta, parasti tas iekļaujās 30-40 gramos (ja jāizgatavo spec. serde tad var būt 60-70 grami).
Visiem remontdarbiem dodu garantiju!
p.s. Ja rodas jautājumi, droši rakstiet, taču nebūtu vēlams izpaust kaut kādus pa ausu galam saklausītus pastāstus.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By cenubit 17.09.2013 20:47:21
Member · 613 commentsJebkurā gadījumā ir labi, ka ir kāds kas ar to nodarbojās. Un nepieciešamības gadījumā ir kur griezties.
Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;
By chipo 18.09.2013 08:36:47
Member · 261 commentsTurpinam iesākto tēmu:
https://pbs.twimg.com/media/BUWDU51CUAAvy5V.jpg:large
p.s. iepriekš bildes bija uz privāta servera, tagad tas ir down, ja kas interesē varu izlikt kopijas.
un cik tad tāds prieks izmaksā???? pasūtītājam???
kādreiz tiek konkrētā tēma izlasīta un tikai tad sākts spriedelēt?
paskaties mazliet cītīgāk un LOOK jau atbildējis uz šādu jautājumu!
By cenubit 23.09.2013 10:52:58
Member · 613 commentsVai ir iespējams mainīt karbona detaļas formu? Runa ir par sēdekli? Vai ir pieļaujams to sakarsēt un pamainīt formu ar pašsaveidotu formu?
Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;
By LOOK 23.09.2013 11:04:28
Member# · 2,702 commentsKompozītu uzsildot var to deformēt, taču izdarīt to kvalitatīvi ir tuvu neiespējami.
Tam ir vairāki iemesli. Ļoti grūti ir vienmērīgi uzsildīt deformējamo vietu nepārkarsējot.
Tāpat rīcības laiks ir stipri ierobežots ~30 sek. kurās ir jāveic visas manipulācijas.
Atkārtoti kompozītu karsēt nav ieteicams, jo sveķi atdziestot kristalizējas un paliek trausli.
Iesaku labāk meklēt citus variantus.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By LOOK 18.10.2013 15:33:27
Member# · 2,702 commentsInteresentiem kuri vēlas sekot karbona velo remontiem ir izveidots Race Composite profils.
https://www.facebook.com/racecomposite
p.s. ar šī profila palīdzību variet sekot visādām kompozītu aktivitātēm, ne tikai velo.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By LOOK 21.03.2017 13:58:39
Member# · 2,702 commentskāpēc par to būtu jāšaubās???
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Fiikjerists 15.08.2017 09:23:30
Member · 15 commentsSvētdienas vakarā Youtube piedāvāja noskatīties video ar Raoul Luescher par karbona ratiem(precīzāk par to kā no ilgstošas bremzēšanas viņi izjūk), tālāk par rāmjiem, par defektiem un risinājumiem.
Pirmdienas vakarā, mazgājot velo, secināju ka Youtube, svētdienas vakarā, zināja vairāk par mani.
Kad būtu piemērotākais laiks, kad darbu mazāk un nekristu nevienam uz nerviem, jo darba ^&*c cik daudz, un mierīgi varētu "aizlāpīt" caurumu aizmugurējajā dakšā ?
Naaah! doesn't matter
By 321 15.08.2017 09:36:48
Member · 6,352 commentsKāpēc tie rāmji plīst?
By Aģents Ilze 15.08.2017 15:04:48
restricted · 765 commentsKāpēc tie rāmji plīst?
Precīzāk - "kāpēc tie kartona rāmji plīst"
By Fiikjerists 16.08.2017 06:29:38
Member · 15 commentsKompozīts tie galā ar slodzēm kas nāk no ceļa, virzienā no riepas uz augšu. Bet ja kāds nelietis izdomā ar kādu instrumentu no sāna pārbaudīt - "cik tad tas ogleklis ir izturīgs", vai "veiksmīgs" kritiens un sāc jau meklēt kāda kompozītmateriālu līmētāju kontaktus.
Naaah! doesn't matter
By Vaskis 04.06.2012 19:45:53
Member · 2,612 comments