Aploka remonts, Karbons
varbūt tās kādās īpašās aploces. cik esmu lasījis, visur saka, ka komforts no karbona aplocēm būtiski samazinās, alumīnijs ir miksts un vairāk absorbē sevī lokoties, kā karbona aploces, kas nelokās.
Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019
By adix 11.09.2017 16:25:38
Member+ · 1,214 commentsAtvainojos par spamu, bet nu foršs Tev kolēģis, ar pagali met startā
By martinsb 11.09.2017 16:26:11
Member+ · 964 commentsEsmu vairākas reizes griezies pie LOOK, visas reizes par kvalitāti nav sūdzības. Pēdējo reiz gan biš termiņš kavējās, vajadzēja paskubināt!
By ksp 11.09.2017 17:37:57
Member · 499 commentskandejevs -> šitā ir interesanta tēma, tur vēl jautājums, kas tās par aplocēm, par ko tauta sūdzas - ka tik tas nav lētais "ķīnas karbons" tm? Tie draugi sajauc ogles audumu ar sveķiem un lipina tik kopā, pofig, kādas ir izstrādājuma īpašības, tauta tak pērk, jo KARBŌNS pa lēto. Top zīmoli izpētē tomēr iegulda un gribas domāt, ka tur tā 2-3x cenu starpība pa lielam aiziet. Protams, nez vai visi ķīnieši ir slikti, tikai kā lai uztic savus zobus kādai no tām sētas darbnīcām? Vēl pieļauju, ka nopietnās firmas karbona aploces pašlaik vairāk ražo tiem, kas brauc agresīvi un nopietni sporto - tiem tās reāli arī vajag stingrākas un viņi ir gatavi par to maksāt. Ja biezais svētdienas braucējs Janka tādu nopērk, tad skaidrs, ka seko brēcieni par nekomfortu. Uztaisīt kompozītu var stipri lokanu, tikai tādām aplocēm laikam vēl nav tirgus tieši cenas dēļ, jo nebiezajam Jankam, kas labprāt gribētu mīkstāku braucienu, tās nav pa kabatai.
ALU ļoti maz var locīties, ja tā notiek, tad materiāls ātri nogurst. Domāju, ka viss ALU aploču šķietamais komforts rodas spieķos, ne aplocē. Karbona diegi teorētiski var locīties mūžīgi bez materiāla noguruma, tomēr, protams, reāli dzīvē kompozīts gluži tāds nav. It sevišķi, ja starp slāņiem ir burbuļi un krunkas, tad auzas ir ātri, jo ārējie slāņi tad tiek pārslogoti. Starp citu, tieši kompozītam ir ļoti labā īpašība, ka trieciena enerģija tiek vairāk vai mazāk arī slāpēta, materiāls sanāk mazāk atsperīgs (nejaukt ar lokanību) salīdzinājumā ar metālu. Un arī sāniski rats nedrīkst būt pārāk ciets un atsperīgs, tad nebūs saķeres līkumos - šis īpaši aktuāli esot šosejai, kur plāna riepiņa un nav piekares.
Kam interesē tēma, var internetos pameklēt tādu Raoul Luescher, baigi interesants vecīts, pieredze ar karbonu >25 gadi, t.sk. aviācijas industrijā.
By jaja 16.10.2017 12:14:13
New Member · 1,271 commentsPabeidzu aploka remontu! Saveidoju remonta soļu aprakstu. Varbūt kādam noder.
https://css.kde.lv/images/Karbona%20apl … monts.html
Last edited by jaja (16.10.2017 12:15:09)
Te kaut kas būs, kaut kad.
By Bigfish 16.10.2017 15:54:20
Member · 524 commentsPabeidzu aploka remontu! Saveidoju remonta soļu aprakstu. Varbūt kādam noder.
Cik kārtās beigās uzklāji oglekļa šķiedras audumu?
Nesanāk tā, ka plaisas vietā tik un tā ir tikai dažas kārtas veselā auduma?
By jaja 16.10.2017 16:14:14
New Member · 1,271 commentsDivas kārtas. Bet manā gadījumā plaisa nav slodzes vietā(kompozit.lv džeki novērtēja). Un divas kārtas vajadzētu būt ok.
+ no aploka iekšpuses ar viens slānis. Grūti klāt tikt tam bija (tik cik pa caurumiem) Tā ka tā slāņa kvalitāti grūti novērtēt. Paurķējot turējās liekas labi.
Te kaut kas būs, kaut kad.
By kašķis 16.10.2017 18:52:25
Member · 1,210 commentsJa tas caurums ir spieķa galvas platumā vai nav prātīgāk ielīmēt kniedi?
By jaja 16.10.2017 20:42:28
New Member · 1,271 commentsUn kur būs ieguvums?
Te kaut kas būs, kaut kad.
By kašķis 17.10.2017 09:03:12
Member · 1,210 commentsManuprāt, ielikt (ielīmēt) kaut ko līdzīgu šai "šaibai" būtu vienkāršāk un rezultāts izturīgāks.
Last edited by kašķis (17.10.2017 09:04:16)
By jaja 17.10.2017 16:37:04
New Member · 1,271 commentsIespējams, bet tas nemaina ka jāsaremontē bojātā vieta.
Te kaut kas būs, kaut kad.
By kandrejevs 11.09.2017 15:43:45
Member+ · 765 comments